Jak to działa? Cennik Zamów Telefon gratis Pomoc Kontakt Panel klienta
Strona główna -> Pomoc -> Cennik, faktury i płatności -> Jak doładować konto?

Pomoc

Cennik, faktury i płatności

  • Ile kosztuje korzystanie z faksu?
  • Jak oplacić abonament?
  • Jak doładować konto?
  • Czy otrzymam fakturę VAT?
  • Jak zmienić dane płatnika?
  • Jak doładować konto?

    Aby doładować konto, należy:

  • Zalogować się do panelu klienta.
  • Wybrać zakładkę rozliczenia.
  • Wybrać opcję doładuj.
  • Wybrać z listy wartość doładowania (przedpłata na połączenia wychodzące).
  • Opłacić wygenerowaną fakturę proforma tradycyjnie lub online.
  • Dane do przelewu tradycyjnego:
    Nazwa banku: Bank Zachodni WBK
    Nr konta: 10 1090 1030 0000 0001 1375 5899
    Hostnet Sp. z o.o., ul. Trylińskiego 2, 10-683 Olsztyn
    W tytule przelewu tradycyjnego należy wpisać numer wygenerowanej faktury proforma.

    Zatwierdzanie wpłat przelewem tradycyjnym odbywa się ręcznie, po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie. Nie ma możliwości przyspieszenia procesu. Jeżeli chciałbyś, aby Twoja wpłata została zatwierdzona w ciągu 20 minut, skorzystaj z opcji platności online - przelewy24.

    Jeżeli wybierzesz sposób płatności online, w tytule przelewu wprowadź UWAŻNIE numer wygenerowany przez system przelewy24 (NIE nr proformy). Wpłaty dokonaj na rachunek naszego partnera (firma Dialcom, numer konta wyświetli się).

    powrót na górę


    Hostnet Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks wirtualny  |  Telefonia VoIP  |  Centralka wirtualna  |  Wirtualne call center  |  Telekonferencja